مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 14:002017-09-19سياسي

تأکید شهیدی بر اجرای برنامه های تحول زا در بنیاد شهید


نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشریح عملکرد بنیاد در دولت یازدهم بر طراحی و اجرای برنامه های تحول زا در بنیاد تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی روز سه شنبه 28 شهریور 96 در همایش مدیران کل استانی و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع جانباز شهید رسول زاده، ضمن اشاره به در پیش رو بودن هفته دفاع مقدس و ماه محرم و ایام عاشورا و تاسوعای حسینی گفت: تقارن این ایام یادآور نقش بسیار مهم قیام امام حسین (ع) در گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه رزمندگان و الگو گرفتن از ایثار یاران امام حسین (ع) برای دفاع از اسلام و حفظ کیان کشور است همانطوری که کاملاً در افکار و رفتار رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگان مشهود بود و حتی شعارها و پیشانی بندهای آنان گویای این موضوع است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت دولت دوازدهم گفت: پس از چهار سال فعالیت در دولت تدبیر و امید، فرصت خوبی است که عملکرد این مدت را مورد ارزیابی قرار داده و برنامه های تحول زایی را برای سال های آینده طراحی و اجرایی نماییم.

وی ادامه داد: در ابتدای حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران، با مشکلات متعددی مواجه بودیم که مهم ترین آن ها عدم آرامش و عدم اعتماد ایثارگران به بنیاد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید شهیدی بر اجرای برنامه های تحول زا در بنیاد شهید

تأکید شهیدی بر اجرای برنامه های تحول زا در بنیاد شهید