مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 12:402017-09-19سياسي

بررسی طرح دوفوریتی تشکیل سه کمیسیون در مجلس خبرگان


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: طرحی دوفوریتی کمیسیون سیاسی و اجتماعی که تبدیل به سه کمیسیون اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می شود را بررسی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیداحمد خاتمی در حاشیه اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: افزایش تعداد اعضای کمیسیون سیاسی و کمیسیون پاسداری از ولایت فقیه و همچنین طرحی از کمیسیون اصل 170 و 109 نیز آمده است و اگر فرصت شد وارد بحث اصلاح آیین نامه انتخابات خبرگان نیز خواهیم شد.

وی افزود: این چند طرحی است که امروز و فردا بررسی می شود و پنج شنبه نیز زیارت مرقد امام خمینی (ره) به منظور تجدید میثاق با آرمان های ایشان و پس ازآن دیدار با مقام معظم رهبری انجام خواهد شد.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید حوزه ها، دانشگاه ها و همچنین هفته دفاع مقدس و مسائلی که در جهان اسلام می گذرد را موردبحث قرار می دهیم و موضع گیری ها سبب هم افزایی خواهد شد و دنیا خواهد فهمید که مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه پیروی از اهداف بلند انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشأن و مقام معظم رهبری هم صدا هستند.

خاتمی در پایان گفت: موضوع میانمار و همه پرسی در اقلیم کردستان که در حقیقت ساماندهی یک اسراییل جدید در منطقه است را در این اجلاس بررسی خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح دوفوریتی تشکیل سه کمیسیون در مجلس خبرگان

بررسی طرح دوفوریتی تشکیل سه کمیسیون در مجلس خبرگان