مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 11:402017-09-19اجتماعي

کنترل سرویس های مدارس، بیمه دانش آموزان ،ایمنی و آموزش مقررات


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران از برگزاری جلسات متعدد به منظور ایجاد حداکثر هماهنگی برای جابه جایی مناسب دانش آموزان توسط سرویس های مدارس این منطقه خبر داد.

- در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس منطقه 11انجام شد: کنترل سرویس های مدارس، بیمه دانش آموزان ،ایمنی و آموزش مقررات معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران از برگزاری جلسات متعدد به منظور ایجاد حداکثر هماهنگی برای جابه جایی مناسب دانش آموزان توسط سرویس های مدارس این منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سجاد زارع صفت با اشاره به این که طی روزهای اخیر چندین نشست مشترک میان نمایندگانی از پلیس راهور، آموزش و پرورش و شهرداری در رابطه با نحوه سرویس دهی به دانش آموزان بخش مرکزی تهران برگزار شده است، افزود: در این جلسات، پیشنهادات خوبی به منظور رفع نواقص سال های گذشته مطرح شد و امیدواریم در سال تحصیلی جدید شاهد خدمات رسانی بهتری توسط سرویس های مدارس باشیم.

وی ادامه داد: در همین رابطه، به پیمانکار سرویس دانش آموزان منطقه تکلیف شده تمامی خودروها باید مجهز به جعبه کمک های اولیه، برگه معاینه فنی، تجهیزات ایمنی شامل مثلث شبرنگ و نیز کپسول آتش نشانی باشند و دانش آموزان نیز که تعداد آنان بیش از 450 نفر است بیمه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل سرویس های مدارس، بیمه دانش آموزان ،ایمنی و آموزش مقررات

کنترل سرویس های مدارس، بیمه دانش آموزان ،ایمنی و آموزش مقررات