مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 11:202017-09-19اقتصادي

تعدادی از فروشگاه های بزرگ با تخفیف زیاد، مردم را اغفال می کنند


رییس اتحادیه کتاب و لوازم التحریر اصفهان با اشاره به ترفند فروشگاه های بزرگ در اغفال مردم گفت: برخی از این فروشگاه ها، اجناس را به زعم خود با تخفیفات زیاد به مشتری عرضه می کنند، - تعدادی از فروشگاه های بزرگ با تخفیف زیاد، مردم را اغفال می کنند رییس اتحادیه کتاب و لوازم التحریر اصفهان با اشاره به ترفند فروشگاه های بزرگ در اغفال مردم گفت: برخی از این فروشگاه ها، اجناس را به زعم خود با تخفیفات زیاد به مشتری عرضه می کنند، در حالی که قیمت تمام شده در واحدهای صنفی لوازم التحریر پایین تر است.

اکبر چیت ساز در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به وضعیت نسبتا نامناسب اقتصادی در جامعه اظهار کرد: در صنف لوازم التحریر این اوضاع وخیم تر است که با کمک مردم و مسئولان دولتی بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید برای خرید کالای ایرانی فرهنگسازی شود، افزود: می توانیم با خرید یک مداد و یا خودکار ساخت ایران به صنایع فعال در زمینه نوشت افزار کمک کنیم و آنها را مورد حمایت قرار دهیم تا بتوانند به فعالیت های خود ادامه دهند.

رییس اتحادیه کتاب و لوازم التحریر فروش اصفهان با تاکید بر نقش مهم رسانه ها در فرهنگسازی برای خرید کالای ایرانی، اضافه کرد: متاسفانه تاکنون برعکس این قضیه اتفاق افتاده است، برخی از فروشگاه های بزرگ با برچسب بزرگی بر روی یک خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدادی از فروشگاه های بزرگ با تخفیف زیاد، مردم را اغفال می کنند

تعدادی از فروشگاه های بزرگ با تخفیف زیاد، مردم را اغفال می کنند