مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 10:502017-09-19اقتصادي

آغاز سرشماری زنان ایرانی دارای همسر خارجی در خوزستان


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از آغاز اجرای طرح سرشماری زنان ایرانی دارای همسر غیر ایرانی همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

- سیدنورمحمدپور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: براساس قانون مدنی ایران، فرزندان زنان ایرانی که با همسر غیرایرانی ازدواج کرده اند نمی توانند شناسنامه ایرانی بگیرند زیرا هویت رسمی ندارند اما وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارایه لایحه ای از دولت درخواست کرده برای این فرزندان نیز کارت هویت صادر شود.

وی افزود: با صدور کارت هویت، فرزندان این خانواده ها می توانند هم در مدرسه ثبت نام کنند و هم دفترچه بیمه بگیرند اما در این مرحله تنها از این افراد سرشماری انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: زنان ایرانی دارای همسر غیر ایرانی شماره کد ملی خود را به شماره 2000195پیامک کنند تا با تماس از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاعات آن ها تکمیل شود.

محمدپور عنوان کرد: همچنین افرادی که در این باره پرسشی دارند بدون مراجعه به دستگاهی، تنها با ارسال پیامک به شماره 2000195 می توانند پرسش خود را مطرح کنند تا مسوولان مربوط با آنان تماس گرفته و به سوال آن ها پاسخ دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سرشماری زنان ایرانی دارای همسر خارجی در خوزستان

آغاز سرشماری زنان ایرانی دارای همسر خارجی در خوزستان