مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 09:502017-09-19پزشكي

افزایش استفاده از سموم کشاورزی


رییس دانشکده بهداشت و محیط دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران گفت: افزایش استفاده از سموم کشاورزی در استان، محیط کار و زندگی مازندرانی ها را در معرض مخاطره قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی ززولی، در مراسم روز جهانی بهداشت محیط که در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی برگزار شد با بیان اینکه براساس گزارش WHO ، 23درصد مرگ و میر در سال 2012 ناشی از عوامل محیطی است، اظهار کرد: براساس این مطالعات 26 درصد مرگ و میر کودکان زیر پنج سال ناشی از عوامل محیطی قابل اصلاح است.

وی با بیان اینکه سالانه 12.

6 درصد مرگ و میر ناشی از محیط ناسالم اتفاق می افتد، افزود: عوامل خطر زیست محیطی نظیر آلودگی هوا، آب و خاک، قرارگرفتن در معرض مواد شیمیایی و اشعه ماورا بنفش در ایجاد 100 بیماری و آسیب نقش ویژه ای دارند.

رییس دانشکده بهداشت و محیط دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران تصریح کرد: از 133 بیماری 101 بیماری با محیط زندگی ارتباط دارد و کشورهای با درآمد کم و متوسط جنوب شرقی آسیا و مناطق غربی اقیانوس آرام با 7.

3 میلیون مورد مرگ و میر بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از محیط زیست را دارند.

وی با اشاره به مصرف بی رویه از سموم کشاورزی گفت: امروز الگوی کشت در مازندران تغییر کرده که سبب استفاده بی رویه از سموم کشاورزی شده است که این مسئله مشکلاتی را در حوزه بهداشت به وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش استفاده از سموم کشاورزی

افزایش استفاده از سموم کشاورزی