مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 09:352017-09-19اجتماعي

آماده باش بیمارستان ها و اورژانس خوزستان هنگام نخستین باران پاییزی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از تهیه 500 هزار ماسک جهت توزیع هنگام بارش نخستین باران های پاییزی در خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، کیامرث حاجی زاده در جلسه کارگروه تخصصی بهداشت و درمان اظهار کرد: خوزستان استانی است که پنج مدل آب و هوای مختلف دارد.

از طرف دیگر خوزستان قلب اقتصادی، امنیتی و اجتماعی کشور است و اینکه با طی دو ساعت مسیر به کوه های برفی زاگرس می رسید و با طی یک ساعت مسیر نیز به کانون های گردو خاک و دمای بالای 60 درجه، وسعت مشکلات خوزستان را نشان می دهد.

وی افزود: در این مدت شرایط اقلیمی در منطقه و جهان تغییر کرده است و از طرف دیگر عوامل انسانی مانند استخراج نفت در تالاب هورالعظیم که ریه استان خوزستان به شمار می رود، موجب شده اند که شاهد ابربحرانی به نام ریزگردها باشیم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: هر تصمیمی که امروز در شوراها و ستاد بحران بگیریم در دو دهه یا سه دهه دیگر گریبانگیر نسل های بعدی می شود زیرا آنچه امروز استان خوزستان درگیر آن است ماحصل تصمیم های گذشته بوده است.

حاجی زاده عنوان کرد: زیرساخت های آب، برق، تلفن و .

به دلیل جنگ تحمیلی و مشکلات دیگر فرسوده شده اند و جمعیت نیز افزایش یافته و به دنبال آن روستاها و شهرها توسعه پیدا کرده اند و همه این مسائل موجب شده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش بیمارستان ها و اورژانس خوزستان هنگام نخستین باران پاییزی

آماده باش بیمارستان ها و اورژانس خوزستان هنگام نخستین باران پاییزی