مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 06:552017-09-19سياسي

ناگفته های قاضی پرونده کهریزک و احمدی نژاد


در پرونده قضات کهریزک معتقد به معاونت حیدری فر در قتل بودم و در حکم هم این را نوشتم اما نظر بقیه قضات این نبود و نهایتاً حکم به تبرئه از معاونت در قتل داده شد.

وقتی که مرتضوی دادستان بود، هیچ رابطه دوستانه ای با او نداشتم و سعی می کردم از او دوری کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، معروف است به صندوقچه ای از ناگفته های پرونده های جنجالی و بزرگی مثل پرونده حادثه بازداشتگاه کهریزک، اختلاس از بیمه ایران، معاون اول رییس دولت دهم و حتی خود رییس جمهور.

مردی که بیشتر از 30 سال بر مسند قضاوت نشسته و حالا در آستانه 60 سالگی و پایان پنجمین دهه زندگی اش، به دور از هیاهوی راهروهای دادگاه ها و جنجال پرونده های پر حاشیه، ایام بازنشستگی را سپری می کند و آن طور که خودش می گوید یک روز در هفته به یک شرکت خصوصی مشاوره می دهد اما بیشتر از حقوق بازنشستگی اش دریافت می کند.

او که پرونده های مهم زیادی را رسیدگی کرده، می گوید بیشترین پیشنهاد رشوه را در پرونده بیمه ایران داشته است و هیچ وقت هم رییس یا مسئولان قوه قضاییه بابت پرونده شخص یا مقام مسئولی به او سفارش و توصیه نکرده اند؛ حتی در پرونده احمدی نژاد.

سیامک مدیرخراسانی که نزدیک به 12 سال ریاست شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران (شعبه 6 فعلی) را بر عهده داشته، وقتی به پرونده قضات کهریزک می رسیم، می گوید این پرونده ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های قاضی پرونده کهریزک و احمدی نژاد

ناگفته های قاضی پرونده کهریزک و احمدی نژاد