مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1396 ساعت 15:402017-09-18سياسي

تحقق اهداف بین المللی دولت با همت ایرانیان مقیم امریکا


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس، گفت: امریکا به دنبال تحمیل هزینه عدم توافق بر گردن ایران است اما ایران به تناسب آن موضع گیری می کند.

- علی اصغر یوسف نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به اظهارات حسن روحانی در جمع ایرانیان مقیم آمریکا مبنی بر پایبندی ایران به برجام، پاسخ قاطع در صورت نقض آن و درخواست از ایرانیان مقیم امریکا برای حمایت از برجام ، گفت: ایرانیان خارج از کشور به لحاظ نیروی انسانی و توان مالی سرمایه محسوب شده، ضمن آنکه از سابقه و تجربه مدیریتی خارج از کشور برخوردار هستند بنابراین در بسیاری از امور می توانند کمک کنند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ظرفیت سرمایه ایرانیان مقیم کشورهای در داخل ایران به نفع تولید و اشتغال یکی از اولویت دولت ها بوده است، برگزاری جلسات و رفت و آمدهای سیاسی نیز در جهت شفافیت مسائل و ترغیب آنها برای سرمایه گذاری در داخل کشور است.

وی افزود: دولت در خصوص برجام موضع گیری خوبی داشته هرچند امریکا تلاش دارد هزینه عدم توافق را بر گردن ایران بیندازد، در حقیقت اگر امریکا به دنبال نقض برجام باشند، ایران نیز متقابلا در داخل کشور به تناسب آن موضع گیری خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق اهداف بین المللی دولت با همت ایرانیان مقیم امریکا

تحقق اهداف بین المللی دولت با همت ایرانیان مقیم امریکا