مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1396 ساعت 14:102017-09-18سياسي

مردم اصلی ترین افتخارآفرینان دفاع مقدس بودند


 جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ملت ایران با تکیه بر فرهنگ حسینی و ولایتمداری در دوران دفاع مقدس به باارزش ترین پیروزی و کامیابی دست پیدا کرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار فرهنگ مستعد حصاری در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس در برابر تجاوز استکبار جهانی با قوت و قدرت ایمانی ایستادند و کاری کردند که دشمن از کرده خود در نیم قرن اخیر پیشمان باشد وی با بیان اینکه ملت ایران در سایه خون شهدا و فرهنگ ولایتمداری و حسینیت با افتخار، عزت و امنیت و آرامش در تمام صحنه ها حاضر شده است، گفت: امسال ایام گرامیداشت دفاع مقدس با دهه محرم تقارن پیدا کرده است که این تقارن نیک را باید فرصتی ارزشمند برای تبیین نهضت حسینی و همخوانی آن با فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بدانیم.

تصریح کرد: اگر ما در جنگ تحمیلی برابر دشمنان با تاسی با شعار هیهات مناالذله امام حسین (ع) ایستادیم این شعار برگرفته از فرهنگ حسنیت است که سبب شد فرزندان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس به عزت و افتخار بالنده دست پیدا کنند.

مستعد با بیان اینکه با تاسی به مکتب امام حسین و شرف و عزت تمام شعار هیات من الذله را بعد از 1400 سال ملت ایران در سایه ولایتمداری به اثبات رساند، گفت: ما با تکیه بر فرهنگ حسینی و ولایتمداری توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اصلی ترین افتخارآفرینان دفاع مقدس بودند

مردم اصلی ترین افتخارآفرینان دفاع مقدس بودند