مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1396 ساعت 14:502017-09-17سياسي

پیام ظریف به مناسبت یکصد و بیستمین سال برقراری روابط ایران و بلغارستان


وزیر امور خارجه کشورمان امروز یک شنبه در پیامی به مناسبت همایش و نمایشگاه اسناد یکصد و بیستمین سال برقراری روابط دیپلماتیک ایران و بلغارستان برای تعاملات دیپلماتیک دو کشور آرزوی رشد و گسترش کرده و تاکید کرد که تعمیق این روابط به سود دو کشور بوده و تاثیر .

- وزیر امور خارجه کشورمان امروز یک شنبه در پیامی به مناسبت همایش و نمایشگاه اسناد یکصد و بیستمین سال برقراری روابط دیپلماتیک ایران و بلغارستان برای تعاملات دیپلماتیک دو کشور آرزوی رشد و گسترش کرده و تاکید کرد که تعمیق این روابط به سود دو کشور بوده و تاثیر مثبتی در صلح و امنیت بین المللی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیام محمدجواد ظریف به همایش و نمایشگاه اسناد یکصد و بیستمین سال برقراری روابط دیپلماتیک ایران و بلغارستان بدین شرح است: برگزاری همایش و نمایشگاه اثر تاریخی 120 سال روابط دیپلماتیک ایران و بلغارستان مهم و ارزشمند در مناسبات دو کشور است.

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلغارستان دو کشور ریشه دار با پیشینه و تاریخی کهن هستند که جلوه های تمدنی و فرهنگی آنها و آوازه جهانی شخصیت های بزرگی مانند حافظ، سعدی، فردوسی، ایوان وازارف، وپسارف و .

مایه مباهت است.

با وجود برخی تحولات در روابط دو جانبه، اهتمام مقامات دو کشور در سال های گذشته همواره برگسترش هر چه بیشتر روابط معطو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام ظریف به مناسبت یکصد و بیستمین سال برقراری روابط ایران و بلغارستان

پیام ظریف به مناسبت یکصد و بیستمین سال برقراری روابط ایران و بلغارستان