مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1396 ساعت 13:412017-09-17سياسي

نظربایف: تحولات جدید ازبکستان درهای این کشور را به روی جهان باز می کند


رییس جمهور قزاقستان در پایان سفر به تاشکند، با استقبال از تصمیمات شجاعانه دولت جدید ازبکستان در جهت رفع موانع تجاری، این اقدامات را در بازتر شدن فضای این کشور در ارتباط با جهان مؤثر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در تاشکند، نورسلطان نظربایف رییس جمهور قزاقستان در پایان سفر خود به تاشکند در یک نشست مطبوعاتی اظهار داشت: با توجه به تحولاتی که امروز در ازبکستان اتفاق افتاده به نظر می رسد فضای این جمهوری برای همکاری های گسترده تر با کشورهای جهان باز می شود.

رییس جمهور قزاقستان با تأکید بر اینکه آزادسازی ارز ملی، گشایش مرزها، لغو موانع تجاری تصمیم های شجاعانه و تاریخی رییس جمهور ازبکستان بوده است، افزود: تمام این اقدامات برای بهبود زندگی مردم این کشور انجام شده است و توسعه مناسبات این کشور با سایر کشورها را نیز تسهیل خواهد کرد.

نظربایف خاطرنشان کرد: با وجود اینکه از سفر رییس جمهور ازبکستان به قزاقستان فقط 6 ماه گذشته است، نتایج اجرای توافقات دو کشور در این سفر به روشنی مشاهده می شود.

وی افزود: در این سفر همچنین امکان ایجاد اتاق های جدید بازرگانی به خصوص در زمینه ماشین سازی و داروسازی مورد بررسی قرار گرفت.

رییس جمهور قزاقستان خاطرنشان کرد: دو کشور همچنین در مورد مسائل گسترش بیش از پیش همکاری های سرمایه گذاری توجه خاصی مبذول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظربایف: تحولات جدید ازبکستان درهای این کشور را به روی جهان باز می کند

نظربایف: تحولات جدید ازبکستان درهای این کشور را به روی جهان باز می کند