مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1396 ساعت 09:402017-09-16اقتصادي

تاسیس مرکز ناباروری و بانک خون بند ناف در زاهدان


رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان از تاسیس مرکز ناباروری و بانک خون بند ناف در زاهدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور تاجری رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان در نشست صمیمی جهادگران دانشگاهی سیستان و بلوچستان با معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور گفت: جهاددانشگاهی استان تاکنون در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی به موفقیت های فراوانی رسیده که یکی از این موارد کسب رتبه برتر معاونت آموزشی واحد استان در بین معاونت های آموزشی سایر واحدهای کشور است.

تاجری با بیان اینکه طرح پرورش ماهی در قفس در استان بزودی آغاز خواهد شد، ادامه داد: راه اندازی و ایجاد کلنیک فوق تخصصی دندانپزشکی جهت کمک به اقشار کم درآمد استان یکی دیگر از خدمات جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان به شمار می رود.

وی از راه اندازی ایستگاه تحقیقاتی شتر، دهکده گیاهان دارویی و مرکز ناباروری در این استان خبر داد و افزود: ایجاد دفاتر بانک خون بند ناف در دو بیمارستان علی بن ابی طالب و تامین اجتماعی زاهدان نیز از عمده خدمات جهاددانشگاهی استان محسوب می شود.

رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: آموزش بیش از 7 هزار مربی نهضت سوادآموزی، آموزش هزار نیروی متخصص بومی در بحث گازرسانی، ایجاد مرکز آموزش زبان های بین المللی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس مرکز ناباروری و بانک خون بند ناف در زاهدان

تاسیس مرکز ناباروری و بانک خون بند ناف در زاهدان