مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1396 ساعت 19:402017-09-14بين الملل

درصورت خروج آمریکا از برجام، انگلیس پایبند می ماند


وزارت خارجه انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که در صورت خروج واشنگتن از برجام، این کشور به تعهدات خود در چارچوب توافق هسته ای پایبند می ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه `چنانچه واشنگتن از برجام خارج شود، موضع دولت انگلیس چه خواهد بود`؟ اعلام کرد: `لندن به طور کامل به توافق هسته ای با ایران متعهد می ماند و از طریق همکاری نزدیک با جامعه جهانی اطمینان حاصل خواهد کرد که این توافق به موفقیت دست یابد.

`صبح امروز نیز `ترزا می` نخست وزیر انگلیس در دیدار با رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا که به لندن سفر کرده، بر اهمیت پایبندی به توافق هسته ای با ایران (برجام) تأکید کرد.

این در حالی است که مقام های کاخ سفید بارها ناخرسندی خود را از توافق هسته ای (برجام) اعلام کرده و به دنبال بهانه ای برای خروج از آن می گردند.

‏ نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل، هفته گذشته ضمن متهم کردن ایران به نقض برجام، تایید پایبندی ایران به توافق هسته ای را منوط ‏به رعایت خود توافق، قطعنامه 2231 سازمان ملل و همچنین رابطه رییس جمهوری آمریکا با کنگره این کشور دانست‎.

‎وی که در اندیشکده امریکن اینترپرایز وابسته به محافظه کاران سخنرانی می کرد، ‏برجام را توافقی پر اشتباه توصیف کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصورت خروج آمریکا از برجام، انگلیس پایبند می ماند

درصورت خروج آمریکا از برجام، انگلیس پایبند می ماند