مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1396 ساعت 15:052017-09-14اجتماعي

راه اندازی مدرسه در زندان های مازندران


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از راه اندازی زندان در مدارس استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی قاسمی ظهر امروز در نشست خبری مشترک با معاونان در باشگاه فرهنگیان ساری درباره اقدامات اداره کل آموزش و پرورش مازندران برای آموزش از راه دور، اظهار کرد: آموزش و پرورش مازندران در سال گذشته برای دانش آموزانی که زیر دیپلم بودند و در زندان به سر می بردند از طریق آموزش از راه دور ورود پیدا کرد.

وی افزود: در این راستا برای 124نفر از آنها برنامه آموزشی در یکسال تحصیلی اجرایی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، در ادامه تصریح کرد: به منظور تداوم این فرآیند با ایجاد برنامه ریزی لازم و برقراری تفاهم نامه با زندان ها و مراجع قضایی برای تمامی افراد زیر دیپلمی که در زندان هستند مدرسه دایر می شود.

قاسمی، در ادامه از راه اندازی مدرسه در زندان ساری در صورت ایجاد سازو کار و برنامه ریزی های مناسب خبر داد و گفت: برگزاری کلاس های آموزش از راه دور برای معلولان جسمی- حرکتی ضروری است.

وی افزود: برای تحقق این مهم تفاهم نامه ای با بهزیستی امضا شده است و سال گذشته برای 20نفر از این افراد کلاس آموزشی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران جایگاه آموزش و پرورش این استان را در بحث ارزیابی های حوزه آموزش از راه دور مطلوب عنوان کرد و گفت: امتیاز آموزش و پرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مدرسه در زندان های مازندران

راه اندازی مدرسه در زندان های مازندران