مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1396 ساعت 11:352017-09-14سياسي

نماینده ولی فقیه در سپاه: حفظ شخص بشار اسد خط قرمز ایران در سوریه است


" نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هوشمندی رهبر معظم انقلاب در عرصه منطقه غرب آسیا تهدید علیه انقلاب اسلامی را به فرصت تبدیل کرد.

ایرنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شامگاه چهارشنبه در همایش بصیرتی امامان جمعه و جماعات و مبلغان منطقه کاشان اظهار کرد: دشمن تلاش می کرد، سوریه را از جبهه مقاومت جدا کند اما امروز سوریه و عراق در خدمت اسلام هستند.

وی دفاع از حریم اهل بیت (ع) ، حفظ سوریه در جبهه مقاومت ، استقلال و تمامیت ارضی و حفظ شخص بشار اسد را چهار خط قرمز جمهوری اسلامی ایران در سوریه بیان کرد و افزود: این مهم باید توسط روحانیان و مبلغان برای مردم تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما نمی توانیم در ماه محرم سیاسی حرف نزنیم، تاکید کرد: محرم همه ذاتش سیاسی است اما نباید مستقیم برای مردم بیان کرد، چون مردم پس می زنند.

حجت الاسلام سعیدی افزود: قرار بود در عاشورا حضرت امام حسین (ع) یکی از حلقه های تداوم بخش بعثت باشد، اما اتفاق های عجیبی رخ داد.

وی تغییر در رهبری سیاسی (ولایت زدایی) ، تغییر در نظام سیاسی (حاکمیت دینی زدایی) و شریعت زدایی را سه اتفاق عجیب این رویداد بیان کرد و گفت: ولایت زدایی مقدمه ای برای از بین بردن حاکمیت دینی زدایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سپاه: حفظ شخص بشار اسد خط قرمز ایران در سوریه است

نماینده ولی فقیه در سپاه: حفظ شخص بشار اسد خط قرمز ایران در سوریه است