مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1396 ساعت 10:352017-09-14حوادث

کشف 1.1 میلیارد کالای قاچاق در کرمانشاه


بیش از 1.

1 میلیارد ریال کالای قاچاق شامل محموله های سیگار، البسه و لوازم آرایشی در کرمانشاه کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ عزیز الهیاری فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف بیش از هزار و 600 ثوب البسه قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال خبر داد.

وی افزود: عوامل انتظامی شهرستان کنگاور با اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان توانستند محور تردد یک محموله کاروانی کالای قاچاق را شناسایی کنند.

الهیاری با اشاره به توقیف محموله پیش از رسیدن به شهرستان کنگاور، ادامه داد: چهار متهم در این ارتباط دستگیر و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروها یک هزار و 600 ثوب البسه فاقد مدارک مثبته گمرکی شد که کارشناسان ارزش آن را بالغ بر 500 میلیون ریال برآورد کرده اند.

الهیاری با بیان اینکه مقصد این محموله کاروانی، استان های مرکزی کشور بوده است، گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

3000 قلم "لوازم آرایشی" قاچاق در جوانرود کشف شد سرهنگ داریوش محمدی فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از کشف بیش از سه هزار قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی این انتظامی هنگام کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه وانت پیکان را به ظن حمل کالای قاچاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1.1 میلیارد کالای قاچاق در کرمانشاه

کشف 1.1 میلیارد کالای قاچاق در کرمانشاه