مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1396 ساعت 10:152017-09-14سياسي

کمیته امداد، اورژانس اجتماعی موقتی است/اشتغال اولویت اصلی مان است


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، کمیته امداد را اورژانس اجتماعی موقتی خواند و گفت: عده ای را باید از پوشش خارج کرد تا بتوان عده دیگری را تحت پوشش گرفت و این موضوع به نفع مددجوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز فتاح چهارشنبه شب 22 شهریور ماه در دیدار با کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان، اظهار کرد: همه ما در امداد متفق هستیم و در نظام اسلامی مددکاری بالاتر از همه ثروت ها و مکتب حضرت علی(ع) است.

وی با بیان اینکه امداد محور وحدت شده است، تصریح کرد: ما با مجلس بهترین رابطه را داریم.

دو هفته پیش گزارشی را در مجلس ارائه کردم که استقبال شد و همینطور رییس جمهور و وزرا نظر مساعدی نسبت به کمیته امداد دارند و ما توانستیم در سطح ملی وحدتی را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه صدا و سیما نیز با ما همکاری کرده و تیزرهای ما را رایگان پخش می کند، ادامه داد: بانک ها نیز با ما همراهی می کنند؛ به نحوی که سال گذشته باید 1000 میلیارد تومان وام از بانک ها می گرفتیم که 1100 میلیارد تومان جذب کردیم و انصافا با ما همراهی کردند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) به حرکت انقلابی مجلس در خصوص سه برابری کردن مستمری مددجویان کمیته امداد اشاره و بیان کرد: اجرا شدن آن توسط دولت نیز خیلی مهم بود که تنها اختصاص یافتن این ردیف، 4 هزار میلیارد تومان هزینه بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد، اورژانس اجتماعی موقتی است/اشتغال اولویت اصلی مان است

کمیته امداد، اورژانس اجتماعی موقتی است/اشتغال اولویت اصلی مان است