مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1396 ساعت 09:252017-09-14سياسي

وزیر بهداشت: آمادگی وزارت بهداشت برای اعزام پزشک به میانمار


" وزیر بهداشت از آمادگی این وزارتخانه برای کمک به مردم میانمار در حوزه پزشکی و اعزام پزشکان داوطلب به این منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در حاشیه دیدار با پزشکان متخصص ایثارگر و با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اقدامات وزارت بهداشت برای کمک به مسلمانان کشور میانمار گفت: وزارت بهداشت با همکاری سازمان های بین المللی اقداماتی را انجام داده تا بتواند فرصتی برای ارسال کمک های بشردوستانه به مسلمانان میانمار ایجاد کند.

وی افزود: بر این اساس هم وزارت بهداشت و هم هلال احمر جمهوری اسلامی ایران درصدد است که اگر این امکان فراهم شود، علاوه بر مرسولاتی که می فرستیم، بتوانیم در حوزه های پزشکی هم به آسیب دیدگان کمک کنیم و افرادی که از جامعه پزشکی علاقمند هستند را به این مناطق اعزام کنیم.

هاشمی تاکید کرد: جامعه پزشکی ایران در حوزه ایثار و فداکاری چه قبل و چه بعد از انقلاب و چه در کشور و چه در خارج از مرزها کارنامه درخشانی دارد و تعداد زیادی از اساتید کشور در دفاع مقدس حضور داشتند؛ به طوریکه بالغ بر 40 هزار رزمنده اعم از پزشک، پرستار، ماما و .

در جنگ داشتیم.

وی گفت: برخی از همکاران مان هم امروز به عنوان مدافع حرم یا کمک می کنند یا شهید و اسیر شده اند و همه اینها به صورت داوطلبانه صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: آمادگی وزارت بهداشت برای اعزام پزشک به میانمار

وزیر بهداشت: آمادگی وزارت بهداشت برای اعزام پزشک به میانمار