مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1396 ساعت 08:352017-09-14اقتصادي

بانک شهر نماد عمرانی و آبادانی شهرهاست


حسن اسلامی راد در دیدار با رییس سرپرستی منطقه 6 بانک شهر ،با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه طی چند سال گذشته هموطنان بیش از پیش به این بانک اعتماد کرده و سرمایه خود را در اختیار آن قرار داده اند تا در عمران شهرهای خود استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک شهر، وی با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری بانک شهر درتمامی شهرها افزود: بانک شهر در زمان مشکلات که برای موسسات مالی پیش آمد، مآمن امنی برای مردم و سپرده گذاران برای جلب رضایت عمومی مردم بود.

اسلامی راد افزود: هرچه به رشد و پیشرفت ظرفیت های بانک شهر بپردازیم، قطعا سبب افزایش قدرت مدیریت شهری خواهد شد، به شکلی که در این موضوع منافع شهرداری و منافع مردم باید به صورت کلی در اولویت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: انتظار می رود در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال با حمایت های بانک ها و به ویژه بانک مردمی شهر ، این مهم، هرچه بیشتر رونق گیرد.

وی تقویت بخش اقتصادی در حوزه استان سمنان را یکی از اولویت های اصلی دولت عنوان کرد و ادامه داد: تاجایی که امکانپذیر است از منابع و خطوط اعتباری بانک شهر در جهت تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک شهر نماد عمرانی و آبادانی شهرهاست

بانک شهر نماد عمرانی و آبادانی شهرهاست