مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1396 ساعت 08:352017-09-14سياسي

اجرای طرح بازآفرینی شهری به عاقبت مسکن مهر گرفتار نشود


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح های بازآفرینی شهری نباید به عاقبت مسکن مهر گرفتار شود، بلکه شایسته است با تدبیری مناسب این طرح در محلات قدیمی و حاشیه شهر به خوبی اجرایی شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا کریمی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که با حضور وزیر راه و شهرسازی در استانداری اردبیل برگزار شد اظهار داشت: ما خوشحالیم که طرح بازآفرینی شهری به صورت پایلوت در برخی از شهرها اجرا می شود اما ضرورت دارد در ورودی اردبیل به ویژه از سمت خلخال و مغان دروازه هایی در شان دارالارشاد اردبیل و پایتخت حسینیت احداث شود تا همه در ورود به این شهر احساس غرور و سرور کنند.

وی ضرورت بهبود در عبور و مرور شهری و کاهش بار ترافیکی را یادآور شد و بیان داشت: دو معبر در اردبیل به ویژه میدان ایثار و ورودی از مشگین شهر به عنوان قتلگاه محسوب می شود که ضرورت دارد نسبت به احداث تقاطع های غیرهمسطح اقدامی جدی انجام شود.

وی ضرورت بازنگری در طرح بازآفرینی شهری را در 15 محله هدف یادآور شد و بیان کرد: باید توزیع قیر رایگان در محلات هدف برای آسفالت ریزی ادامه پیدا کرده و همچنان با توجه به افزایش اعتبار این بخش از 15 هزار میلیارد تومان به 30 هزار میلیارد تومان شاهد آسفالت ریزی این محلات باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بازآفرینی شهری به عاقبت مسکن مهر گرفتار نشود

اجرای طرح بازآفرینی شهری به عاقبت مسکن مهر گرفتار نشود