مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1396 ساعت 08:152017-09-14اقتصادي

سود تسهیلات مسکن کاهش پیدا کند/ با انتزاع راه و مسکن مخالفیم


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: باید دولت و بانک مرکزی نرخ تسهیلات مسکن را به شدت کاهش دهد تا این بخش رونق بگیرد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صدیف بدری در جلسه ستاد بازآفرینی شهری در استانداری اردبیل با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: از وزیر راه و شهرسازی به علت انتخاب مدیران توانمندی از استان اردبیل در عرصه وزارت قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به اقدامات خوب مجلس و کمیسیون عمران در توجه جدی به بازآفرینی محلات قدیمی و بافت فرسوده با هدف احیای این محلات خاطرنشان کرد: 270 محله در سطح کشور قرار است مورد بازسازی و احیا قرار گیرد که در بودجه سال آینده منابع خوبی را در این زمینه مصوب خواهیم کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از توزیع قیر رایگان برای اولین بار در مناطق بافت فرسوده خبر داد و افزود: با تزریق این قیر رایگان عملیات آسفالت ریزی تقویت خواهد شد.

بدری در ادامه سخنان خود توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی و پرداخت تسهیلات بانکی برای نوسازی بافت فرسوده و افزایش تحرک در صنعت مسکن را بیان کرد و گفت: با وام 18 درصد روی کاغذ و 23 درصد در عمل چندان رغبتی به دریافت تسهیلات حوزه مسکن نیست و انتظار می رود جلوی فریبکاری بانک ها در افزایش کارمزد و هزینه خدمات گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود تسهیلات مسکن کاهش پیدا کند/ با انتزاع راه و مسکن مخالفیم

سود تسهیلات مسکن کاهش پیدا کند/ با انتزاع راه و مسکن مخالفیم