مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1396 ساعت 08:152017-09-14سياسي

شهرداری به دنبال تسهیل گری امور مساجد و هیئت هاست


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه مساجد، حسینیه ها و هیئات مذهبی پرچمدار و علمدار فرهنگ عاشورایی هستند، گفت: در پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب با تکیه بر کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای به اشاعه فرهنگ عاشورا در میان .

- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه مساجد، حسینیه ها و هیئات مذهبی پرچمدار و علمدار فرهنگ عاشورایی هستند، گفت: در پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب با تکیه بر کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای به اشاعه فرهنگ عاشورا در میان مردم شده است و هدف از برگزاری این نمایشگاه تسهیل گری امور مربوط به مساجد و هیئت ها بوده است.

مجتبی عبداللهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازدید اخیرش از نمایشگاه عطرسیب با بیان اینکه امروز مساجد ما و حسینیه ها و هیئت های مذهبی باید پیام عاشورا را در مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین به مردم ارائه کنند، گفت: فعالیت های فرهنگی مذهبی در رسانه های مجازی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی رسانه های حقیقی هستند بسیار راهگشا خواهد بود.

عبداللهی با اشاره به اینکه شهرداری تهران هیچ گاه به دنبال تصدی گری در انجام مراسم و مناسبت ها نبوده و نخواهد بود گفت: مراسم عزاداری امام حسین (ع) باید به صورت سنتی و با مدیریت مردم برگزار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری به دنبال تسهیل گری امور مساجد و هیئت هاست

شهرداری به دنبال تسهیل گری امور مساجد و هیئت هاست