مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1396 ساعت 07:552017-09-14اقتصادي

شمارش معکوس برای واریز سود سهام عدالت


با توجه به شمارش معکوس مشمولین سهام عدالت برای دریافت سود در پایان شهریور ماه، مسئولین سازمان خصوصی سازی رقم دقیق سود سهام را 150 هزار و 65 هزار تومان اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، با توجه به نزدیکی هر چه بیشتر به زمان واریز اولین مرحله از سود سهام عدالت، سازمان خصوصی سازی در روزهای اخیر خبر از بازگشایی سامانه برای ارائه شماره شبا توسط وراث 2 میلیون متوفی داده است که با این اوصاف در مرحله اول مشمولین متوفی و زنده ای دهک های اول درآمدی سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

اما در این میان هستند کسانی که شماره حسابی برای واریز سود خود اعلام نکرده اند و شاید هم امسال، مشمول دریافت سود سهام عدالت نشوند؛ به خصوص اینکه دولت اعلام کرده که تا پایان شهریورماه مهلت باقی است تا اگر کسی می خواهد، سرمایه خود را در قالب سهام عدالت افزایش داده و به یک میلیون تومان برساند؛ ضمن اینکه شماره شبای حساب بانکی خود را نیز در سامانه ثبت نماید.

افرادی که مجموع سهام تخصیص یافته به آنها از محل سود، تخفیف و آورده نقدی، یک میلیون تومان است و صورتحساب کنونی آنها، معادل این رقم است، واریزی سود سهام عدالت برای آنها 125هزارتومان خواهد بود و برای مشمولینی که سهام آنها 530 هزارتومان است نیز، مبلغ سود حدود 65 هزار تومان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای واریز سود سهام عدالت

شمارش معکوس برای واریز سود سهام عدالت