مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1396 ساعت 01:102017-09-13ورزشي

خیال جمع استقلالی ها در جم


در دومین روز از هفته ششم لیگ برتر فوتبال چهار بازی برگزار می شود که در مهم ترین آنها، آبی پوشان پایتخت باید به مصاف تیم دوم جدول بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال جمعه چهار بازی برگزار می شود و ابتدا پدیده مشهد از ساعت 17 میزبان سایپا خواهد بود.

پدیده - سایپا شاگردان مهاجری بعد از پیروزی خارج از خانه مقابل استقلال آماده این بازی می شوند و یکی از نکات جالب مسابقه، مصاف محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری با علی دایی مربی سابق شان است.

همچنین بازی پدیده و سایپا را می توان مصاف تیم های همسایه در جدول رده بندی دانست چرا که سایپا با 10 امتیاز در رتبه سوم و مشهدی ها با هشت امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

پارس جنوبی جم - استقلال در مهم ترین بازی های هفته ، پارس جنوبی جم از ساعت 20 میزبان استقلال تهران است.

شاگردان علی منصوریان در حالی باید در این بازی خارج از خانه به میدان بروند که نتایج قابل قبولی در پنج هفته ابتدایی کسب نکرده اند و در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

پیش از این هیات مدیره باشگاه اعلام کرده بود که به منصوریان اولتیماتوم داده است و در صورت عدم کسب پیروزی در دو بازی پیش رو بر کنار خواهد شد اما رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال شنبه هفته جاری اعلام کرد اولتیماتومی در کار نبوده است و "زمانی"


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیال جمع استقلالی ها در جم

خیال جمع استقلالی ها در جم