مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 ساعت 15:402017-09-13اقتصادي

بسته اخبار اقتصادی در روز چهارشنبه


"پیگیری علت حذف برنامه های ایرانی از گوگل پلی"،"طرحی جدید برای تفکیک ترافیک اینترنت"، "صادرات هندوانه رکورد شکست"، ابطال پروانه استاندارد 12 فراورده غذایی"، - "پیگیری علت حذف برنامه های ایرانی از گوگل پلی"،"طرحی جدید برای تفکیک ترافیک اینترنت"، "صادرات هندوانه رکورد شکست"، ابطال پروانه استاندارد 12 فراورده غذایی"،کدام کشورها مشتری نفت ایران هستند؟" از جمله مهمترین عناوین امروز اخبار و گزارش های ادراه اقتصادی ایسنا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی از مهمترین اخبار اقتصادی امروز - چهارشنبه- در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

در جلسه شورای عالی کار که با حضور معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان گروه کارگری و کارفرمایی با هدف بحث و بررسی و تبادل نظر در خصوص مسایل کارگری برگزار شد، تشکیل سه کمیته روابط کار، دستمزد و تغییر ساختار به تصویب رسید و کمیته دستمزد به عنوان کمیته ای دائمی مامور بررسی هزینه معیشت کارگران در تعیین دستمزد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایجاد سه کمیته مذکور به منظور بررسی و تدوین آیین نامه های مربوط به قانون کار به ویژه آیین نامه تبصره یک ماده 7 قانون کار، بررسی تغییر ساختار کارگاه ها و بررسی ابعاد مختلف تعیین دستمزد کارگران ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته اخبار اقتصادی در روز چهارشنبه

بسته اخبار اقتصادی در روز چهارشنبه