مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 ساعت 15:202017-09-13اقتصادي

ضرورت تأسیس موزه و مرکز نگهداری از کتب خطی و نادر استان همدان


مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: کتاب های خطی و نادر قابل توجهی که در اختیار دستگاه های دولتی، نهادها و دانشگاه ها و مجموعه داران استان همدان است به علت شرایط بد نگهداری در حال نابودی بوده و امکان استفاده محققان از این منابع با ارزش نیز وجود ندارد .

- مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: کتاب های خطی و نادر قابل توجهی که در اختیار دستگاه های دولتی، نهادها و دانشگاه ها و مجموعه داران استان همدان است به علت شرایط بد نگهداری در حال نابودی بوده و امکان استفاده محققان از این منابع با ارزش نیز وجود ندارد که برای رفع این مشکل لازم است موزه و مرکز نگهداری تخصصی و بانک اطلاعاتی کتب خطی و نادر استان هرچه سریع تر طراحی و احداث شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد نادری فر در ششمین نشست عمومی مکتب(مجمع کتابخانه های تخصصی و بزرگ) استان همدان، ضمن قدردانی از اعضای مکتب برای برنامه ریزی تخصصی در جهت ساماندهی و کیفیت بخشی به کتاب و کتابخوانی در استان همدان، بر همکاری سایر دستگاه ها با این مجمع و برنامه ریزی کلان نگر برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده تأکید کرد .

وی راه اندازی مرکز و موزه کتب خطی و نادر استان، برای نگهداری و بهره وری بیشتر از کتب موجود اما پراکنده در ادارات، نهادها و مجموعه داران را ضروری برشمرد و افزود: مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تأسیس موزه و مرکز نگهداری از کتب خطی و نادر استان همدان

ضرورت تأسیس موزه و مرکز نگهداری از کتب خطی و نادر استان همدان