مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 ساعت 15:152017-09-13سياسي

کاشان آماده برگزاری مراسم قالیشویان


هر ساله بیش از نیم میلیون نفر از اقشار مختلف از ایران و جهان در مراسم سنتی مذهبی قالیشویان شرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مومنیان در اولین جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان، اظهار کرد: این مراسم هر سال در دومین و سومین جمعه مهرماه هر سال و با حضور بیش از نیم میلیون نفر از اقشار مختلف ایران و جهان در مشهد اردهال برگزار می شود و برای اجرای هر چه بهتر این مراسم با بررسی نقاط ضعف سال های گذشته تلاش خواهد شد.

فرماندار کاشان تاکید کرد: همه مسئولان با نگاه تخصصی، اقداماتی که قرار است برای منطقه، مردم و زائرین به خصوص در برگزاری مراسم روز قالیشویان ارائه دهند را با دقت مرور کرده و با داشتن نقشه راه و برنامه ریزی مشخص و با آمادگی کامل در مراسم حاضر شوند.

مومنیان با تاکید به نیروهای نظامی و انتظامی بر کنترل و نظارت دقیق وکامل بر رفت و آمد ها در شلوغی و ترافیک بالای مراسم گفت: توجه به مباحث امنیتی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم تا مراسم در امنیت کامل و با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امامزاده حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع) در قرن دوم هجری قمری بنا به دعوت مردم ولایتمدار کاشان و فین و به امر پدر بزرگوارش حضرت امام محمد باقر (ع) و برای ترویج و تعلیم شریعت مقدس اسلام عازم کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان آماده برگزاری مراسم قالیشویان

کاشان آماده برگزاری مراسم قالیشویان