مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 ساعت 06:402017-09-13پزشكي

جزییات بازدید وزیر بهداشت از خانه ای بی


در ادامه بیماران مشکلات خود را با وزیر بهداشت در میان گذاشتند و به طور خلاصه این دیدار صمیمانه به دلیل تشکر از خدمات وزارت بهداشت صورت گرفت و قرار بر آن شد سریع در یک کار گروه تخصصی به مشکلات بیماران ای بی رسیدگی شود و ما نیز پیشنهاداتمان را کتبا ارائه دهیم و آن بخشی که قابل اجرا هست به سرعت عملی شود.

وی اظهار داشت: وزیر بهداشت در دیدار اخیر بیان کرد طرح خاص شدن بیماری ای بی را در هییت دولت مطرح کرده و همان طور که می دانیم نظر نهایی با دستور مستقیم رییس جمهور میسر است.

لذا خانه ای بی درخواست دارد تا رییس جمهور حتی برای مدت کوتاهی هم که شده از بیماران بازدید کنند و یا زمانی را به کودکان اختصاص دهند و ما به نزد رییس جمهور برویم چرا که یقینا تصمیم ایشان بعد مشاهده این بیماران تغییر خواهد کرد.

مدیر خانه ای بی در خصوص مشکلات بیمه ای کودکان به جام جم آنلاین گفت: در طرح تحول سلامت راه های مختلفی را طی کردیم که تمام بیمار بیمه داشته باشند اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا این بیمه برای بیماران کاربردی است یا خیر؟ متاسفانه خیلی از داروهای کودکان که تولید خارج از کشور هستند تحت پوشش بیمه ای نیستند، چرا که اکثر مکمل ها و کرم های ترکیبی برای ترمیم پوست، برای بیماران ای بی نقش درمان کننده و دارویی داشته و برای افراد عادی نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بازدید وزیر بهداشت از خانه ای بی

جزییات بازدید وزیر بهداشت از خانه ای بی