مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1396 ساعت 13:502017-09-12سياسي

دانش آموزان حادثه دیده اتوبوس در داراب تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند


رییس مجمع نمایندگان هرمزگان و عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی نمایندگان مردم از این بابت است که تأخیری در پرداخت دیه یا هزینه درمان دانش آموزان مصدوم وجود داشته باشد و در این راستا تأکید شد بیمه حقوق دانش آموزان حادثه دیده پرداخت و .

- رییس مجمع نمایندگان هرمزگان و عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی نمایندگان مردم از این بابت است که تأخیری در پرداخت دیه یا هزینه درمان دانش آموزان مصدوم وجود داشته باشد و در این راستا تأکید شد بیمه حقوق دانش آموزان حادثه دیده پرداخت و حتی در آینده نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین هاشمی تختی در خصوص جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در رابطه با سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی گفت: در نشست روز گذشته(20 شهریور) با حضور مسئولان مربوطه علل وقوع سانحه بررسی شد و همچنین بر لزوم توجه به اقدامات پیشگیرانه تأکید شد.

رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقرر شد دستگاه های ذی ربط گزارش های مکتوب خود را در خصوص سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی به کمیسیون عمران مجلس ارائه کنند.

هاشمی تختی افزود: در این نشست تأکید شد آموزش های لازم برای پیشگیری از حادثه ها در اردوهای دانش آموزی داده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان حادثه دیده اتوبوس در داراب تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند

دانش آموزان حادثه دیده اتوبوس در داراب تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند