مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1396 ساعت 12:112017-09-12سياسي

دادن غذا و ولیمه توسط حجاج تاجیک ممنوع شد


یک مقام تاجیک از ممنوعیت دادن غذا و ولیمه توسط حجاج این کشور به مهمانان و استقبال کنندگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در دوشنبه، صبح امروز اولین گروه حجاج تاجیک که برای ادای مناسک حج به مکه سفر کرده بودند، وارد دوشنبه پایتخت تاجیکستان شدند.

بنا به اطلاع کمیته امور دین تاجیکستان، قرار است تا 25 سپتامبر سال جاری حدود 6 هزار و 300 زائر تاجیک در 20 پرواز هوایی به تاجیکستان برگردانده شوند.

بازگشت زائران تاجیک امسال در شرایطی صورت می گیرد که پس از وارد کردن تغییر و اصلاح در قانون تنظیم رسم و آیین های تاجیکستان، برگزاری مراسم حاجی ضیافت ممنوع اعلام شد و در فرودگاه شهر دوشنبه نمایندگان کمیسیون تنظیم مقررات دین در استقبال حجاج اجرای این بند قانون را برای آنها عنوان کردند.

نمایندگان کمیته امور دین تاجیکستان ضمن استقبال از گروه 186 نفری نخستین حجاج تاجیک در فروگاه شهر دوشنبه به آنها گفتند که زمانی که آنها در سفر حضور داشتند، در قوانین تاجیکستان تغییراتی صورت گرفته است و حجاج آن را باید رعایت کنند.

افشین مقیم سخنگوی کمیته امور دین و تنظیم رسم و آیین های تاجیکستان در این زمینه گفت: در استقبال از زائرین تاکید شده است که به افرادی که به استقبال حجاج می آیند دادن غذا و ولیمه ممنوع می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادن غذا و ولیمه توسط حجاج تاجیک ممنوع شد

دادن غذا و ولیمه توسط حجاج تاجیک ممنوع شد