مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1396 ساعت 12:102017-09-12سياسي

رهبر: رییسی نمی تواند لیدر اصولگرایان باشد


تحرکات این روزهای سید ابراهیم رییسی به گونه ای است که انگار این چهره از ورود به عرصه ریاست راضی است و تصمیم به تداوم در این عرصه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تماشاگران امروز با این مقدمه گفت وگویی را با محمدتقی رهبر درباره بحث هایی چون دولت سایه و.

انجام داده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تحلیل هایی که در رابطه با تلاش رییسی برای لیدری اصولگرایان مطرح می شود، گفت: آقای رییسی اصولا در شرایطی وارد عرصه انتخابات شدند که تا چهار ماه پیش از موعد انتخابات، اصلاً ایشان برای کاندیداتوری مطرح نبودند و در آن زمان به این دلیل توسط جمنا به عنوان کاندیدای نهایی انتخاب شد و مورد حمایت سلیقه های مختلف جریان اصولگرایی قرار گرفت که واقعاً دست ما اصولگرایان از نظر چهره ای که در حد ریاست جمهوری باشد، خالی بود و به این ترتیب قرار شد آقای رییسی یک سال پس از اینکه به تولیت آستان قدس رضوی در آمده بود، خودش را مهیای ریاست بر دولت کند.

البته همین که رییسی توانست رقابت فشرده ای با رییس جمهور مستقر داشته باشد، نشان می دهد که از کاریزمای نسبتاً قابل قبولی برخوردار است اما بحث لیدری اصولگرایان و تصمیم سازی برای این جریان ریشه دار و تأثیرگذار، بحثی بسیار مهم است و به نظر من، رییسی نمی تواند لیدر اصولگرایان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر: رییسی نمی تواند لیدر اصولگرایان باشد

رهبر: رییسی نمی تواند لیدر اصولگرایان باشد