مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1396 ساعت 11:202017-09-12سياسي

طنز/ ذکر شیخنا و مولانا نوید محمدزاده


همچنین در خبر است که نوید محمدزاده سفیر مد و لباس بود و در انتخاب لباس هایش دقت بسیار می کرد و استایلیستش مصطفی میرسلیم بود و سلیقه شان به هم نزدیک بود.

- آورده اند که چون خواست به جشنی دعوت شدن، به مغازه شیخنا میرسلیم می رفت و او لباس ها را یکی یکی نشانش می داد و می گفت: آقای محمدزاده اینو چی میگی؟ و نوید یکی را انتخاب می کرد و می پوشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه قانون نوشت: آن بازیگر محبوب، آن که خشمش را کرده سرکوب، آن اکتور کاربلد، آن که بر او می بردند حسد، آن متخصص در خشم و هیاهو، آن بازیگر خفگی و آندو، آن ببر کورد فروردینی، آن مارلون براندوی چینی، آن که زیرپوش می پوشید با شلوار جین، آن درو کننده جوایز از ونیز تا چین و ماچین، آن عاشق بازی های اگزجره، آن که در لانتوری موهایش فره، آن حامد بهداد ثانی، آن صاحب جوایز جهانی، آن مونولوگش دارای کیفیتی شکسپیروار، آن که ورایتی از او تقدیر کرده چندین بار، آن یک سیمرغش را از دست داده، شیخنا و مولانا نوید محمدزاده (حفظ ا.

اعتماد به نفسه فی السقف) از جمله سوپراستاران خاک تیاتر خورده بود و فعلی عظیم و عزمی رفیع داشت و به سمیه گیر سه پیچ داده بود و نمی گذاشت هیچ کجا برود.

در ابتدای کار او آورده اند که مجری بود و بازیگری دوست تر داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنز/ ذکر شیخنا و مولانا نوید محمدزاده

طنز/ ذکر شیخنا و مولانا نوید محمدزاده