مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1396 ساعت 10:162017-09-10سياسي

احتمال تعطیلی دفتر سازمان امنیت و همکاری اروپا در تاجیکستان


تاجیکستان در آستانه نشست نوبتی سازمان امنیت و همکاری اروپا در ورشو از احتمال تعطیلی کامل دفتر این سازمان در دوشنبه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در دوشنبه، خبرگزاری دولتی خاور تاجیکستان در آستانه نشست نوبتی سازمان امنیت و همکاری اروپا در ورشو از احتمال تعطیلی کامل دفتر این سازمان در دوشنبه خبر داد.

بر اساس این گزارش، در صورتی که اعضای حزب نهضت اسلامی تاجیکستان در نشست این سازمان در ورشو حضور داشته و یا این که محی الدین کبیری رییس این حزب در این سازمان سخنرانی داشته باشد به طور صدرصد دفتر سازمان همکاری اروپا در این کشور تعطیل خواهد شد.

نشست نوبتی سازمان امنیت و همکاری اروپا از 11 تا 22 سپتامبر ( 20 شهریور ماه) سال جاری در ورشو پایتخت لهستان برگزار می شود.

خبرگزاری خاور در ادامه نوشت، آنگونه که ما اطلاع پیدا کردیم، اعضای حزب نهضت اسلامی تاجیکستان برای شرکت در نشست ورشو به صورت رسمی ثبت نام شده اند و کبیری رییس این حزب در این سازمان سخنرانی خواهد کرد.

این خبرگزاری ادامه داد، ظاهرا حادثه سال 2016 که در نشست ورشو رخ داد، برای سازمان امنیت و همکاری اروپا درس عبرت نشده است.

دفتر مرکزی سازمان امنیت و همکاری اروپا در وین در این زمینه عنوان کرده است که در مورد تهدید به تعطیلی کامل دفتر نمایندگی این سازمان در دوشنبه هیچ اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعطیلی دفتر سازمان امنیت و همکاری اروپا در تاجیکستان

احتمال تعطیلی دفتر سازمان امنیت و همکاری اروپا در تاجیکستان