مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1396 ساعت 15:402017-09-08سياسي

ون ویلچردار به ناوگان حمل و نقل بهزیستی گلپایگان اضافه می شود


نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: وقتی می گفتند یک معلول 40 هزار تومان می گیرد، خجالت می کشیدم و واقعاً با 5 برابر آن هم نمی شود کاری انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، علی بختیار در دیدار با جمعی از معلولان شهرستان اظهار کرد: به دنبال یک ساز و کاری بودیم که چند دهک را حذف کنیم تا از محل هدفمندی یارانه ها بتوانیم کل جامعه معلولان، بی بضاعتان و از کارافتاده ها را با یک نظام توسعه یافته ای ساماندهی کنیم تا معلولان برای تجهیزات و گذران زندگی خود خیال آسوده ای داشته باشند.

وی ادامه داد: امسال در بودجه سال 96 اقدام بسیار مهمی را انجام دادیم و آن هم 5 برابر کردن حقوق معلولان بود که با همکاری دولت انجام شد.

وقتی می گفتند یک معلول 40 هزار تومان می گیرد خجالت می کشیدم و واقعاً با 5 برابر آن هم نمی شود کاری انجام داد، از این رو باید سال به سال این رقم را افزایش دهیم تا به یک پشتیبانی کاملی از معلولان برسیم.

نماینده گلپایگان وخوانسار گفت: ون ویلچردار از مطالبات جامعه معلولین شهرستان است که انشاا.

هرچه زودتر به ناوگان حمل و نقل بهزیستی اضافه می شود.

بختیار خاطرنشان کرد: اینطور نیست که یک جلسه ای بگذاریم باهم صحبت کنیم اما مسائل پیگیری نشود، از این رو دغدغه جامعه معلولان را پیگیری خواهیم کرد و به دنبال این هستیم که یک نظام اجتماعی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ون ویلچردار به ناوگان حمل و نقل بهزیستی گلپایگان اضافه می شود

ون ویلچردار به ناوگان حمل و نقل بهزیستی گلپایگان اضافه می شود