مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1396 ساعت 06:102017-08-26پزشكي

ابلاغ سرفصل های جدید رشته دندانپزشکی به دانشگاه ها


مسئول قطب تکنولوژی آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه 9 گفت: سرفصل های دندانپزشکی اکنون در مرحله ای است که باید محصولات درس نامه ها، محصولات طبقه بندی و مرکزی تدوین و برنامه در اختیار اساتید قرار داده شود و از این لحظه برنامه بازبینی بعدی سرفصل ها کلید بخورد.

- مسئول قطب تکنولوژی آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه 9 خبر داد ابلاغ سرفصل های جدید رشته دندانپزشکی به دانشگاه ها مسئول قطب تکنولوژی آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه 9 گفت: سرفصل های دندانپزشکی اکنون در مرحله ای است که باید محصولات درس نامه ها، محصولات طبقه بندی و مرکزی تدوین و برنامه در اختیار اساتید قرار داده شود و از این لحظه برنامه بازبینی بعدی سرفصل ها کلید بخورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجید اکبری، ضمن بیان این مطلب به بازبینی سریع و کلی با نگاه مشخص به مشکلات اشاره کرد و گفت: در سرفصل های قبل با توجه به گسترش تعداد دانشکده های دندان پزشکی و ایجاد تغییرات مبتنی بر استراتژی های نوین آموزشی، از نظر عرف اجرایی؛ امکان توانمندی های اجرا به صورت یکسان وجود نداشت.

وی ادامه داد: سیاست های راهبردی در سرفصل های جدید به دنبال تغییرات بنیادی نبوده است؛ زیرا این تغییرات باید مبتنی بر شواهد باشد که کار و زمان زیادی را می طلبید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ سرفصل های جدید رشته دندانپزشکی به دانشگاه ها

ابلاغ سرفصل های جدید رشته دندانپزشکی به دانشگاه ها