مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 12:512017-08-24بين الملل

آلمان: برگزیت، خسارتی بزرگ برای انگلیس است


رییس دفتر صدراعظم آلمان گفت خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا خسارتی بزرگ برای لندن است و دولت بریتانیا باید تمام سعی خود را در مذاکرات خروج به کار گیرد تا اثرات منفی را کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، پیتر آلتمایر رییس دفتر آنگلا مرکل هشدار داد برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) خسارت زیادی به انگلیس خواهد زد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، رییس دفتر مرکل گفت بهترین کار برای انگلیس این است که به امید کاهش تاثیرات منفی برگزیت، در مذاکرات حاضر شود.

وی به شکست حزب حاکم بریتانیا در انتخابات اخیر سراسری در این کشور اشاره کرد و گفت این مساله هم به هرج ومرج برای طرف انگلیسی تبدیل شده است.

رییس دفتر صدر اعظم آلمان ادامه داد وقتی آمادگی بروکسل برای گفت وگوهای برگزیت را می بینیم و [از طرف دیگر] می بینیم که با چه سختی دوستان ما در بریتانیا قصد دارند منافع ملی خود و منافعشان در مذاکرات [برگزیت] را تعیین کنند، قادریم این را درک کنیم که این [برگزیت] خسارت شدید برای بریتانیا و برای اتحادیه اروپا است.

وی یادآور شد اوایل سال جاری میلادی یکی از مقامات دولت انگلیس با سفر به برلین از او تقاضا کرد که در مذاکرات برگزیت، شرایطی برد-برد برای دو طرف رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان: برگزیت، خسارتی بزرگ برای انگلیس است

آلمان: برگزیت، خسارتی بزرگ برای انگلیس است