مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 12:112017-08-24اقتصادي

چراغ سبز پارلمان تاجیکستان به توافقنامه همکاری پکن-دوشنبه


پارلمان تاجیکستان تفاهمنامه همکاری که اول می سال جاری میان وزارت اقتصاد و تجارت این کشور و وزارت تجارت چین به امضا رسیده بود را تصویب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در دوشنبه، پارلمان تاجیکستان تفاهم نامه همکاری که در اول می سال جاری میان وزارت اقتصاد و تجارت این کشور و وزارت تجارت چین در مورد پروژه های جدید پارلمان و دولت این کشور به امضا رسیده بود را تصویب کرد.

شکورجان ظهوراف رییس پارلمان تاجیکستان در این رابطه گفت: تصمیم نهایی در مورد اعطای کمک های مالی برای ساختمان مجلس و دولت این کشور در سفر قریب القوع امامعلی رحمان به چین گرفته خواهد شد.

قرار است چین برای احداث ساختمان جدید پارلمان و دولت به تاجیکستان 1.

5 میلیارد یوان حدود 230 میلیون دلار اختصاص دهد.

انتظار می رود ساختمان آینده پارلمان تاجیکستان در مساحت بیش از 42 هزار متر مربع و ساختمان دولت در مساحت 44 هزار متر مربع احداث شوند.

بنابر اطلاعاتی که در پارلمان تاجیکستان ارائه شد مسئولیت انتقال ماشین آلات، محصولات ساختمانی و متخصصان بر عهده طرف چینی خواهد بود.

تاجیکستان نیز موظف است تمام تجهیزات و محصولات ساختمانی چینی که برای احداث این ساختمان ها به این کشور منتقل می شوند از عوارض گمرکی آزاد و پروژه ساختمان های مذکور را مطابق با درخواست متخصصان چینی آماده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز پارلمان تاجیکستان به توافقنامه همکاری پکن-دوشنبه

چراغ سبز پارلمان تاجیکستان به توافقنامه همکاری پکن-دوشنبه