مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 11:052017-08-24بين الملل

ظریف: قطعنامه های شورای امنیت نه همه چیز است نه کاغذپاره


باید بپذیرید قدرت متسلب نظامی امروز دیگر تعیین کننده نیست و ابزارهای قدرت دیگری در اختیار داریم که می توانیم با آن منافع ملی مان را دنبال کنیم.

- ظریف گفت: باید بپذیرید قدرت متسلب نظامی امروز دیگر تعیین کننده نیست و ابزارهای قدرت دیگری در اختیار داریم که می توانیم با آن منافع ملی مان را دنبال کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در ششمین کارگاه آموزشی شبیه سازی شورای امنیت با محوریت کره شمالی که در موزه صلح پارک شهر برگزار شد با بیان اینکه باید بپذیریم قدرت های معمول در دهه های 70، 80 و 90 میلادی دیگر تعیین کننده به طور اخص نیستند و ابزارهای قدرت دیگری در اختیار داریم، افزود: این به معنای در افتادن با دنیا نیست، بلکه منظور این است که می توانیم با استفاده از ابزارهای قدرت امروزی از جمله گفتمان سازی، مفهوم سازی، اجماع سازی و.

در آینده کشورمان و کشورهای در حال توسعه تأثیرگذار باشیم.

وزیر امور خارجه کشورمان ادامه داد: امروز در دنیا کنشگرانی مثل داعش، طالبان، القاعده و جبهه النصره به عنوان کنشگران غیرحکومتی هستند که بر تحولات بین المللی تأثیر می گذارند.

وی با اشاره به حضورش در اجلاس امنیتی مونیخ با بیان اینکه سوال اصلی در این اجلاس این بود که در دنیای پساغربی چه می گذرد، گفت: غربی ها در حالی به دنیای پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: قطعنامه های شورای امنیت نه همه چیز است نه کاغذپاره

ظریف: قطعنامه های شورای امنیت نه همه چیز است نه کاغذپاره