مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 09:302017-08-24سياسي

آیین تحلیف شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی قوچان برگزار شد


39درصد اعضای راه یافته به پنجمین دوره شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان قوچان دوره قبل نیز در شورا عضویت داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین تحلیف و انتخاب هیات رییسه منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان قوچان در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسن ریحانی بخشدار مرکزی شهرستان قوچان با بیان اینکه انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرو روستا دربخش مرکزی شهرستان قوچان در 129 حوزه و 133 شعبه اخذ رای در 126 شورای روستایی و 3 شورای عشایری برگزار شد، عنوان کرد: تعداد کاندیداهایی که خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند 804 نفر بودند که از این میان 26 نفر زن و 778 نفر مرد بودند.

وی با بیان این جمله که تعداد منتخبین 403 نفر بودند که از این میان هشت نفر زن و 395 نفر مرد هستند،گفت:تعداد 121 شورای سه نفره در بخش مرکزی شهرستان قوچان وجود دارد که تمامی روستاهای کمتر از 1500 نفر جمعیت را شامل می شود.

ریحانی ادامه داد: همچنین هشت روستای بیش از 1500 نفر جمعیت دارای شورای روستایی پنج نفری هستند و نسبت به دوره قبل دو روستا به این تعداد افزوده شده اند.

وی با بیان اینکه سه روستای جدید به تعداد روستاهای دارای شورا اضافه شده است،اظهارکرد: 157نفر که 39 درصد اعضای راه یافته به پنجمین دوره شوراها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تحلیف شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی قوچان برگزار شد

آیین تحلیف شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی قوچان برگزار شد