مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 09:252017-08-24فرهنگي

681 پروژه در هفته دولت در کردستان افتتاح می شود


در هفته دولت در کردستان 681 پروژه با اعتباری بیش از 220 میلیارد تومان افتتاح می شود و 260 میلیارد تومان پروژه نیز در این هفته آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالمحمد زاهدی شامگاه چهارشنبه(یکم شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه کردستان که پیرامون برگزاری بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات لازم برای برگزاری بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی در کردستان از زمستان گذشته با عقد تفاهم نامه هایی آغاز شده است.

وی افزود: این جشنواره بزرگترین رویداد فرهنگی هنری کشور است که فعالان عرصه فرهنگ و هنر از تمام کشور در آن حضور دارند و اقدام به ارائه آثار خود می کنند.

استاندار کردستان عنوان کرد: ارزیابی و انتخاب تولیدات برتر صدا و سیما و برگزاری برنامه های جنبی با حضور هنرمندان شبکه های مختلف در شهرهای مختلف استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این برنامه ها، هفته ای هم با عنوان هفته فرهنگی کردستان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی صدا و سیما در سراسر استان اجرا خواهد شد.

زاهدی با اشاره به اینکه در این ایام فضای رسانه ای گسترده ای برای معرفی استان ایجاد خواهد شد، ادامه داد: به مناسبت برگزاری این جشنواره در طول سه هفته اکثر شبکه های رادیو و تلویزیونی کشور در سطح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

681 پروژه در هفته دولت در کردستان افتتاح می شود

681 پروژه در هفته دولت در کردستان افتتاح می شود