مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 08:052017-08-24سياسي

ضرورت برگزاری دوره های بازآموزی برای فارغ التحصیلان دندانپزشکی


عضو هیات مدیره انجمن دندانپزشکان ایران شاخه اصفهان با تأکید بر ضرورت برگزاری دوره های بازآموزی برای دندانپزشکان، گفت: بیش از 30 درصد فارغ التحصیلان دندانپزشکی توانایی ارائه خدمت را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی بنکدارچیان در کنگره دندانپزشکی نقش جهان در ارتباط با موضوع پروتز دندان، اظهار کرد: پروتز در واقع عضو مصنوعی بوده و برای افرادی که یک یا چند دندان یا تمامی دندان های خود را از دست می دهند، استفاده می شود.

از این روش می توان به صورت روش های قدیمی یا جدید همچون ایمپلنت دندان های از دست رفته را جایگزین کرد.

وی افزود: ماندگاری استفاده از روش های ایمپلنت، طولانی مدت و حدود 20 سال بوده و شاید از مجموع هزار بیمار تنها پنج نفر از آنها دچار مشکل شوند، اما در مجموع با این روش فرد زیبایی و عملکرد دندان طبیعی را به دست می آورد و روش مطمئنی است.

عضو هیات مدیره انجمن دندانپزشکان ایران شاخه اصفهان در خصوص چالش هایی که در حیطه دندانپزشکی وجود دارد، گفت: مشکلات مربوط به اساتید، دانشگاها و دولت است و اگرچه 54 دانشکده دندانپزشکی تأسیس شده، اما به اندازه کافی زیرساخت های لازم در این زمینه پیش بینی نشده است.

بنکدارچیان اضافه کرد: دانشگاه ها توسط اساتید جوان اداره می شوند، در صورتی که باید ترکیبی از اساتید جوان و باسابقه باشند تا از تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برگزاری دوره های بازآموزی برای فارغ التحصیلان دندانپزشکی

ضرورت برگزاری دوره های بازآموزی برای فارغ التحصیلان دندانپزشکی