مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 03:152017-08-23ورزشي

جهان در انتظار جادوی یزدانی/ جانشینان در پی خودنمایی


تیم ملی کشتی آزاد ایران در شرایطی از فردا(جمعه) کار خود را در رقابت های جهانی پاریس آغاز می کند که با ترکیبی دگرگون شده به دنبال کسب افتخاری دیگر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت 12 و 30 دقیقه فردا( جمعه) به وقت ایران در پاریس پایتخت فرانسه آغاز می شود و در روز نخست رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم، بهنام احسان پور در 61 کیلوگرم، حسن یزدانی در 86 کیلوگرم و یدالله محبی در سنگین وزن به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

در میان 4 نماینده ایران در روز نخست جای حسن رحیمی و کمیل قاسمی 2 چهره عنوان دار جهان و المپیک ایران خالی است چرا که رحیمی بدلیل انجام عمل جراحی نتوانست در رقابت های انتخابی کشتی بگیرد و اطری در غیاب رحیمی صاحب دوبنده تیم ملی شد و کمیل قاسمی نیز با شکست مقابل یدالله محبی جوان و آینده دار در انتخابی تیم ملی، هر چند عازم پاریس شد اما به عنوان میهمان و نه کشتی گیر.

در ادامه به بررسی اجمالی 4 نماینده ایران در روز نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان و مهمترین رقبای آن ها می پردازیم.

وزن 57 کیلوگرم: اطری قدر پاس گل رحیمی را می داند؟ حتی به ذهن اطری هم خطور نمی کرد روزی برسد که در حضور حسن رحیمی چهره پرافتخار سبک وزن کشتی جهان، به عنوان نماینده ایران در رقابت های قهرمانی جهان انتخاب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان در انتظار جادوی یزدانی/ جانشینان در پی خودنمایی

جهان در انتظار جادوی یزدانی/ جانشینان در پی خودنمایی