مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 21:252017-08-23سياسي

هر نوع تحریم جدید از طرف آمریکا نقض برجام است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه وضع هر نوع تحریم جدید از طرف آمریکا نقض برجام است، گفت: قانونی سخت و قوی برای مقابله با اقدامات آمریکا در مجلس تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در حاشیه مراسم تحلیف اعضای دوره پنجم شوراهای اسلامی شهرهای استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام متقابل ایران در برابر اقدامات و کارشکنی های آمریکا اظهار داشت: از دولت انتظار داریم قانون اقدام متقابل ایران در برابر نقض برجام توسط آمریکا را با قدرت اجرایی کند.

وی با مذبوحانه دانستن تلاش آمریکا برای بازدید و نظارت آژانس انرژی هسته ای از تأسیسات هسته ای کشور افزود: ایران اجازه هیچ گونه دخالت و نظارت خارج از برجام را به کشور یا نهادی نمی دهد و موضع گیری ایران نیز در این زمینه کاملاً روشن و مشخص است.

وی با اشاره به اینکه به دولت آمریکا اجازه هیچ گونه نظارتی بر تأسیسات و توان داخلی خود نمی دهیم، گفت: همکاری ایران با مجامع بین المللی در چارچوب برجام است که در این چارچوب هیچ سازوکاری برای دخالت آمریکا در نظارت بر اجرای برجام در نظر گرفته نشده و این کشور به دنبال آن است تا بتواند ایران را از بهره مندی از مزایای برجام محروم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر نوع تحریم جدید از طرف آمریکا نقض برجام است

هر نوع تحریم جدید از طرف آمریکا نقض برجام است