مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 21:202017-08-23سياسي

اژه ای: کینه از لاجوردی بخاطر بصیرتش بود


او به بی عدالتی ها و زیر پا گذاشتن ارزش های الهی حساس بود/ برخی افراد روزی مسئول بودند، اما امروز با انگلیس و آمریکا همکاری می کنند.

- سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به تقید شهید لاجوردی به موازین قانونی گفت: چه بسا شهید لاجوردی نسبت به برخی قوانین انتقاد داشت اما به آن سبب که مطیع حکم ولی فقیه و حاکم شرع و قوانین مجلس بود نسبت به آنها التزام داشت، این امر در بیان، ساده اما در عمل دشوار است، برای مثال اگر شورای عالی امنیت ملی تصمیمی بر مبنای قانون اساسی بگیرد و ما قبول نکنیم و زیر بار نرویم، نشان دهنده دشواری این امر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای معاون اول دستگاه قضا امروز چهار شنبه طی سخنانی در نوزدهمین سالگرد شهادت مجاهد فی سبیل الله شهید حاج سید اسدالله لاجوردی، اظهار کرد: خداوند را سپاسگزارم که توفیقی دست داد تا در محضر خانواده معظم شهدا و محضر اساتید و بسیاری از همکاران قبلی و فعلی خود حضور پیدا کنم.

وی با گرامیداشت ماه پر خیر و برکت ذی الحجه ادامه داد: ماه ذی الحجه از ماه های بسیار پرخیر و برکت است و فضیلت آن بعد از ماه رمضان، از افضل ماه های سال است.

معاون اول دستگاه قضا، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهریورماه از جمله شهید اسدالله لاجوردی گفت: یادی می کنیم از شهید سربریده شهید محسن حججی که در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: کینه از لاجوردی بخاطر بصیرتش بود

اژه ای: کینه از لاجوردی بخاطر بصیرتش بود