مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 18:052017-08-23سياسي

از بغض هاشمی در بهشت تا قلع و قمع 13 درخت در ملارد


اخبار امروز اداره اجتماعی ایسنا بیش از همه در مورد آغاز به کار شورای شهر بود و در کنار آن اخبار مهمی مربوط به "لایحه ممنوعیت ازدواج فرزندخوانده با سرپرست"، - اخبار امروز اداره اجتماعی ایسنا بیش از همه در مورد آغاز به کار شورای شهر بود و در کنار آن اخبار مهمی مربوط به "لایحه ممنوعیت ازدواج فرزندخوانده با سرپرست"، "سرانجام پرونده کودک آزاری در سیرجان"، "قطع درختان 50 تا 100 ساله" در ملارد و .

از دیگر اخبار امروز اجتماعی ایسنا بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرویس اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران، در روزی که بیشتر اخبار حول محور آغاز به کار شوراهای شهر و به خصوص شورای شهر تهران می چرخید؛ 65 خبر روی خروجی خود قرار داد.

گزارش ایسنا از حاشیه و متن نخستین روز شورای پنجم تهران" در این لینک گزارشی از هر آنچه در اولین روز حضور اعضای جدید شورای شهر تهران گذشته، قابل مشاهده است.

رییس شورای شهر پنجم پایتخت: امانتدار رای یکایک شهروندان هستیم" محسن هاشمی در اولین روز آغاز به کار شورای شهر پنجم، به عنوان رییس شورایی انتخاب شد که حالا با نام جدید "شورای شهر پنجم تهران، ری و تجریش" فعالیت کند.

او پس از این انتخاب، اولین سخنرانی خود را در این سمت انجام داد و پشت تریبون قرار گرفت و گفت: درست است که اعضای شورای فعلی عمدتا براساس سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بغض هاشمی در بهشت تا قلع و قمع 13 درخت در ملارد

از بغض هاشمی در بهشت تا قلع و قمع 13 درخت در ملارد