مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 16:402017-08-23اقتصادي

صادرات نفت خام پارسال 45 درصد افزایش یافت


پارسال 780 میلیون بشکه نفت خام شامل بیش از 230 میلیون بشکه نفت خام سبک، 480 میلیون بشکه نفت خام سنگین و حدود 70 میلیون بشکه نفت خام سکوی فروزان از پایانه خارک صادر شد.

- ساعت صفر زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها.

ساعت صفر برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: واکنش تند علی ضیا به سوالی درباره ازدواجش؛ پدری که آرزو دارد فرزندش را بغل کند؛ را بشنوند.

ششصد و بیستمین تابناک پلاس ؛ تابناک پلاس ، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت 20: 00 برای مشاهده مخاطبان در تابناک منتشر می شود ظریف در گفت وگوی ویژه خبری؛ این دیپلمات ارشد کشورمان، با اشاره به بدعهدی های آمریکایی ها و بی اعتمادی که به آنها وجود دارد، در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح دو ابراولویت دستگاه دیپلماسی کشور در دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: یکی از این اولویت ها، رابطه با همسایگان است.

بازرسان وزارت کار تخلفات در کارخانه چسب هل را تأیید کردند؛ بازرسان وزارت کار، که ظاهرا تاکنون از قوانین عجیب و غریب وضع شده در کارخانه چسب هل بی اطلاع بودند، در پی رسانه ای شدن این ماجرا به این واحد تولیدی مراجعه کرده و تخلفاتی را که در آنجا صورت می گرفت، تأیید کردند! فوتو نیوز تابناک ؛ تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات نفت خام پارسال 45 درصد افزایش یافت

صادرات نفت خام پارسال 45 درصد افزایش یافت