مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 16:252017-08-23اجتماعي

الزام حضور زوجین همدانی در کارگاه آموزشی مهارت های پیش از ازدواج جهاددانشگاهی


رییس جهاددانشگاهی واحد همدان از الزام حضور زوجین همدانی در کارگاه آموزشی مهارت های پیش از ازدواج جهاددانشگاهی همدان سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر اسدی چهارشنبه یکم شهریورماه در چهل و چهارمین گردهمایی معاونان آموزشی جهاددانشگاهی کشور به میزبانی جهاددانشگاهی واحد همدان، از ارائه آموزش مهارت های پیش از ازدواج به صورت رایگان برای نخستین در سطح کشور توسط جهاددانشگاهی همدان خبر داد و اظهار کرد: این طرح بنابر احساس تکلیف و نیاز در استان اجرا شده به طوریکه زوجین برای ثبت عقد باید گواهی حضور در کارگاه های آموزشی جهاددانشگاهی را به محضرخانه ها ارائه کنند که این مهم به صورت قانون درآمده و زوج هایی که قصد تشکیل خانواده دارند باید دوره های 4 ساعته را طی کرده و گواهی دریافت کنند.

وی عنوان کرد: همچنین یکی دیگر از ویژه برنامه های جهاددانشگاهی آموزش در حوزه حمل ونقل جاده ای است به طوریکه افرادی با گذراندن این دوره های آموزشی قادر به دریافت مجوز خواهند بود.

اسدی در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات جهاددانشگاهی واحد همدان عنوان کرد: در حوزه معاونت فرهنگی به تازگی اردوی دانشجویی منطقه ای طریق جاوید با شرکت دانشجویان 6 استان لرستان، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، قزوین و همدان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام حضور زوجین همدانی در کارگاه آموزشی مهارت های پیش از ازدواج جهاددانشگاهی

الزام حضور زوجین همدانی در کارگاه آموزشی مهارت های پیش از ازدواج جهاددانشگاهی