مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 14:502017-08-23پزشكي

پزشکی که کتاب تجویز می کند


در مطب خود کتابخانه کوچکی در اتاق انتظار دارم و به بسیاری از بیمارانم با توجه به مشکلاتی که دارند؛ کتاب برای مطالعه هدیه و یا امانت می دهم.

- یک پزشک گفت: در مطب خود کتابخانه کوچکی در اتاق انتظار دارم و به بسیاری از بیمارانم با توجه به مشکلاتی که دارند؛ کتاب برای مطالعه هدیه و یا امانت می دهم.

امروز در تقویم، روز پزشک نام گذاری شده است، همه ما از دوران خردسالی خاطرات رفتن به مطب پزشکان را به یاد می آوریم و لبخند می زنیم؛ خیلی ها اصرارهای کودکانه خود را از پزشک معالج خود برای این که در نسخه آن ها آمپول تجویز نشود، به یاد دارند.

می توان گفت پزشکان تقریبا در بدترین شرایط مراجعه کنندگان آن ها را ملاقات می کنند و آن هنگامی است که فرد بیمار است و بیماری یکی از بدترین شرایط زندگی همه انسان ها به شمار می رود.

از سویی در همین شرایط گاه اوضاع تلخ تر می شود، بیمارانی که به سختی هزینه درمان خود را می پردازند، بیمارانی که علاوه بر جسم بیمار، روح شان نیز بیمار است و یا شرایط خاص دیگر.

این ها همه موقعیت پزشکان وظیفه شناس و دلسوز را سخت تر می کند؛ پزشکانی که مسئولیت پذیری و تعهد را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

اما در این میان من با پزشکی قرار مصاحبه داشتم که علاوه بر سلامتی جسم به غذای روح نیز اهمیت می دهد؛ او به بیماران خود کتاب تجویز می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکی که کتاب تجویز می کند

پزشکی که کتاب تجویز می کند