مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 14:352017-08-23سياسي

تغییرات 50 درصدی باید در کابینه مدنظر قرار گیرد


یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که اختلاف نظرهای جزیی نباید باعث شود تا در مقابل افراد موضع گیری داشته باشیم، اظهار کرد: - جلال میرزایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که سیاست فراکسیون امید حمایت از دولت روحانی است، به برخی از مسائل مطرح در رابطه با انتظار اصلاح طلبان از رییس جمهور در خصوص ترکیب کابینه پرداخت و گفت: رایزنی و چانه زنی ها برای اعمال تغییرات در کابینه امری رایج در نظام های مردم سالار است که برخی با اعمال نفوذ و فشار در صدد حضور یا عدم حضور افرادی در دولت دوازدهم هستند.

وی با اشاره به این که اصلاح طلبان با توجه به حمایت های بی قید و شرطی که در انتخابات از روحانی به عمل آوردند، انتظاراتی از او دارند، اظهار کرد: این در حالی است که به برخی از این انتظارات توجه نشده اما با این حال رویکرد آقای روحانی را در ادامه مسیر اصلاح طلبی ارزیابی می کنیم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس هم چنین با بیان این که گفتمان آقای روحانی از جنس اصلاح طلبی است، گفت: ممکن است روش وی تا اندازه ای متفاوت باشد و همین خصلت بوده که باعث شده اصلاح طلبان حمایت بی چون و چرا از او داشته باشند.

این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه با اعتقاد به این که تغییرات قریب به 50 درصدی باید در کابینه مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: صرف این که اختلاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات 50 درصدی باید در کابینه مدنظر قرار گیرد

تغییرات 50 درصدی باید در کابینه مدنظر قرار گیرد